Portocalamov's Blog

Just another WordPress.com site

NU! June 1, 2011

Filed under: Uncategorized — portocalamov @ 3:13 pm

Nu mai am nevoie de nimic din partea ta: nici de vorbe, nici de priviri, pur si simplu de nimic.

Lumea mea e cu susul in jos, si de fiecare data cand se intoarce imprevizibil, eforturile mele sunt mari ca sa o intorc la loc. Alta data, erai tu ca sa o intorci, dar imi dau seama ca o pot face si singur.

Refuz sa merg mai departe. Am obosit, deci voi ramane pe loc si ma voi bucura de fiecare moment.

E un inceput al sfarsitului si totodata, un inceput nou…

Ploua si o stare vida imi cuprinde inima…

Nu este nici parere de rau, nici fericire, nici dorinta de a zambi.

Cred ca este o tristete care ma indeamna sa oftez si sa spun: “Asa a fost sa fie…”.

Nu mi-e dor de nimic, nu vreau nimic.

Totusi, as fi vrut ca totul sa ramana ca inainte: simplu si usor. Trebuie sa ma obisnuiesc cu amintirea…

Poate am gresit eu si prin greseala mea te-am facut sa gresesti si tu sau poate…

Poate ai gresit tu si prin greseala ta m-ai facut sa gresesc si eu.

Nu stiu.

Daca exista vreo greseala pe care sa o fac, o voi face acum si voi spune “Stop”.

Sunt convins ca iti va fi bine. Sper sa-mi fie si mie bine, insa ma indoiesc…

Sa ne amintim ce a fost si sa nu ne mai facem planuri.

Daca asa trebuie sa se intample, atunci asa sa se intample, daca nu, se va schimba ceva pe parcurs.

Intelege, nu eu sunt de vina, ci sufletul meu…

El spune “gata” inaintea mea.

M-ai ranit si un suflet ranit nu mai poate spune: “Sa continuam!”.  Al meu nu mai poate fi la fel.

 

5 Responses to “NU!”


Leave a Reply

