Portocalamov's Blog

Just another WordPress.com site

Parerea altora. June 1, 2011

Filed under: Uncategorized — portocalamov @ 3:18 pm

Părerea altora… Ce  contează? Contează dacă el mă consideră copilăros sau dacă ea mă consideră matur? Pentru mine contează ceea ce crezi tu şi mai mult decât atât am nevoie să aud ceea ce inima ta spune despre mine; nu că m-aş putea suprapune exact, precum un suflet autocolant, peste melodia pe care o fredonezi în miile de bătăi ale inimii tale, pentru că sunt imperfect, dar măcar aş putea cunoaşte ceea ce aceasta adoră.

Vorbesc cu tine ca şi cu un copil care nu-mi înţelege vorba, dar îmi înţelege glasul şi îmi cunoaşte ochii: clipesc şi până ca genele să-mi atingă faţa, tu deja cunoşti lumea lor.

Mă topesc în ploaia care cade din norii tremurânzi în văzduh şi ştiu că undeva printre stropi se ascunde şi mângâierea ta. O caut alergând prin ploaie, dar până ce hainele nu-mi sunt complet ude de căldura picurilor, nu pot să simt cum îmi inunzi şi sufletul. După ce ai pătruns în suflet aştept să mă usuc la lumina seninului din marea de aburi ai sufletului tău fierbinte.

Şi te rog, tăcută cum eşti în frumuseţea ta, ajută-mă nu doar să te simt ci şi să te şi aud.

Am nevoie să aud ceea ce inima ta spune despre mine, iubire!

 

10 Responses to “Parerea altora.”

  1. “…peste melodia pe care o fredonezi în miile de bătăi ale inimii tale..”
    dreamyyyy 🙄
    lovelyyyy 🙂

    superb:-d
    Dar precum ai zis,doar parerea ei conteaza .

  2. “Părerea altora… Ce contează?”
    Dar ai raspuns singur/singură.
    Trairile nu se percep, dupa ce spun altii.Şi nici după emoticoane. După cele scrise,ai, sau poti avea momente speciale, de referinţă în viaţă.Deduci sper, că am în vedere,clipe fericite.Frumos scris!
    Multumesc pentru ping!Noapte cu Pace!Madi şi Onu

  3. […] Hazmate, Ilarie, Ioan Sorin Usca, Luna, Luna Patrata, Mesterul Manole, Mirela Pete, Nea Costache, Portocala Mov, Rokssana, Se poate, Stropi de suflet, Theodora, Vania, Veronicisme, […]

  4. cammely Says:

    1 iunie, ziua copilului. La multi ani copilului din tine. Pastreaza-ti candoarea si bucura-te de iubirea impartasita, in rest, parerea altora e importanta numai in masura in care ii acorzi tu atentie.
    Asta e parerea mea. 😆

  5. CalinH Says:

    Contează şi părerea altora, dar e doar un detaliu.

  6. […] x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x […]

  7. […] Se oglindesc: Teo, Gabriela Elena, Rokssana, Mirela Pete, Luna pătrată, Octavia Sandu, Schtiel, Clipe de Cluj, Raza mea de soare, Răzvan Rinder, VeroVers, Nea Costache, Cella, Stropi de suflet, Ioan Usca, Cati Lupaşcu, Neliniştitu, G1b2i3, Supravieţuitor, Daurel, Atitudini, Ilarie, Zalmoxys, Portocala mov. […]


Leave a Reply

